Ο Τεχνοχώρος Φάμπρικα ανοίγει τις πόρτες του στη νέα παράσταση «Toxicity», σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νικολόπουλου, μια σύγχρονη ιστορία για την απομόνωση, την τοξικότητα και την ανθρώπινη φύση στα άκρα.
Σε ένα μικρό κελί, τρεις γυναίκες κρατούμενες καλούνται να εκτελέσουν ένα σχέδιο που θα δοκιμάσει τη μεταξύ τους εμπιστοσύνη και θα φέρει στην επιφάνεια τα πιο βαθιά κρυμμένα τους συναισθήματα. Η ερώτηση που πλανάται αμείλικτη: μπορούν να δραπετεύσουν όχι μόνο από το φυσικό κελί, αλλά και από τις προσωπικές τους αλυσίδες;
Ένα έργο για την παραμόρφωση της πραγματικότητας και την ανθρώπινη κατάρρευση
Επηρεασμένο από το αμερικανικό κλασικό «American Buffalo» του David Mamet, το «Toxicity» στήνει έναν κλειστοφοβικό κόσμο όπου ο εγκλεισμός διαστρεβλώνει την αίσθηση της πραγματικότητας. Ο φόβος της απομόνωσης και της ανυπαρξίας μετατρέπει τους ανθρώπους σε θηρευτές, σε μια αδυσώπητη μάχη για κυριαρχία ή επιβίωση.
Το έργο παρακολουθεί από κοντά πώς τα συναισθήματα και τα ένστικτα διογκώνονται σε συνθήκες πίεσης, αναδεικνύοντας τη ροπή του ανθρώπου στην αυτοκαταστροφή και την ανθρωποφαγία, είτε συνειδητά είτε ακούσια.
Οι δημιουργοί και οι πρωταγωνιστές
Το κείμενο υπογράφουν οι Γιώργος Νικολόπουλος και Μαρία Δαμασιώτη, ενώ τη δραματουργία επιμελούνται οι ίδιοι. Τα σκηνικά και τα κοστούμια φέρουν την υπογραφή της Σοφίας Παππά, την κίνηση έχει αναλάβει ο Παύλος Ιορδανόπουλος, ενώ τους φωτισμούς σχεδίασε η Κωνσταντίνα Ποντίκη.
Στη σκηνή συναντάμε τις Ασημίνα Αναστασοπούλου, Σταύρια Νικολάου και Φανή Ξενουδάκη να ερμηνεύουν με ένταση και αλήθεια τους τρεις γυναικείους ρόλους. Η παράσταση διαρκεί 75 λεπτά και υπόσχεται να καθηλώσει το κοινό μέσα από την ασφυκτική της ατμόσφαιρα και τις δυνατές ερμηνείες.
