You are currently viewing Το «Professione: reporter»(1975) παραμένει μια σημαντική καταχώρηση στη φιλμογραφία του Μικελάντζελο Αντονιόνι

Το «Professione: reporter»(1975) παραμένει μια σημαντική καταχώρηση στη φιλμογραφία του Μικελάντζελο Αντονιόνι

Κοινοποίησε

Το “Professione: reporter” (αγγλικός τίτλος: “The Passenger”) είναι μια ταινία του 1975 σε σκηνοθεσία Michelangelo Antonioni . Αυτή η ταινία είναι ένα δράμα-θρίλερ που πρωταγωνιστούν οι Jack Nicholson και Maria Schneider στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Περίληψη υπόθεσης:
Το “Professione: reporter” ακολουθεί την ιστορία ενός απογοητευμένου τηλεοπτικού ρεπόρτερ, του David Locke (τον ρόλο του Jack Nicholson), ο οποίος βρίσκεται σε αποστολή στην Αφρική. Απογοητευμένος με τη ζωή και την καριέρα του, ο Locke αποφασίζει να πάρει την ταυτότητα ενός νεκρού έμπορου όπλων που συναντά σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Αυτή η παρορμητική απόφαση τον οδηγεί σε ένα ταξίδι στην Ευρώπη και σε έναν κόσμο ίντριγκας και κινδύνου. Καθώς ο Locke υιοθετεί την ταυτότητα του εμπόρου όπλων, μπλέκεται σε έναν ιστό μυστικών, εξαπάτησης και μυστηριωδών σχέσεων.

Οπτικό στυλ:
Ο Michelangelo Antonioni είναι γνωστός για το μοναδικό οπτικό του στυλ, που χαρακτηρίζεται από μακριές λήψεις, προσεκτικά συντεθειμένα πλάνα και μια στοχαστική προσέγγιση στην αφήγηση. Το “Professione: reporter” δεν αποτελεί εξαίρεση, με την χαρακτηριστική αισθητική του Antonioni που δίνει έμφαση στην οπτική και συναισθηματική εξερεύνηση χαρακτήρων και περιβαλλόντων.

Η ερμηνεία του  Jack Nicholson ως David Locke έτυχε θετικής υποδοχής, δείχνοντας την ευελιξία του ως ηθοποιού σε έναν ρόλο που διαφέρει από τους πιο mainstream χαρακτήρες του.

Όπως συμβαίνει με πολλές από τις ταινίες του Αντονιόνι, το «Professione: reporter» εμβαθύνει σε θέματα αποξένωσης, υπαρξιακής κρίσης και αναζήτησης ταυτότητας. Η ταινία εξερευνά την έννοια της απόδρασης της ίδιας της ζωής και της απόκτησης μιας νέας ταυτότητας ως μέσο διαφυγής, ενώ τελικά αντιμετωπίζει τις συνέπειες τέτοιων επιλογών.

Το «Professione: reporter» παραμένει μια σημαντική καταχώρηση στη φιλμογραφία του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Αποτελεί παράδειγμα του μοναδικού σκηνοθετικού στυλ του Αντονιόνι και της ικανότητάς του να δημιουργεί ταινίες που προκαλούν το κοινό να ασχοληθεί με πολύπλοκα θέματα.


Κοινοποίησε